Monday 5 August 2013

معرفی مصطفی پورمحمدی، عضو هیات مرگ هزاران زندانی سیاسی بی‌گناه ، به عنوان وزیر دادگستری

در بیست و پنجمین سالگرد کشتار زندانیان سیاسی، معرفی مصطفی پورمحمدی، عضو هیات مرگ که هزاران زندانی سیاسی بی‌گناه به امضای او در مرداد و شهریور ۶۷ اعدام شدند، به عنوان وزیر دادگستری، شوخی تلخی است
 پورمحمدی، به عنوان دادستان انقلاب خراسان، مسئول اعدام اولین گروه زندانیان سیاسی زن در مشهد بوده که به برخی از آنها به شهادت اسناد و مستندات متقن تجاوز شده است. وی معاون برون مرزی وزارت اطلاعات در دهه ۷۰ و در زمان ترورهای مخالفان سیاسی در خارج از کشور بوده است.

پورمحمدی به دلیل دست داشتن در جنایات متعدد علیه بشریت، باید محاکمه و مجازات شود. اما به جای آن، می رود که بر اریکه سیاست تکیه زند تا به ما یادآوری کند در حقوق بشر بر همان پاشنه سابق خواهد چرخید: بی‌عدالتی و مصونیت. بر یک ناقض حقوق بشر حرجی نیست که ناقض دیگری را در کابینه خود بپذیرد.

بر جماعتی که این عمل را توجیه می کنند یا در مقابل آن خود را به خواب می زنند اما حرجی هست! نیست!؟ ... علی حاتمی در سریال "هزاردستان" چه خوب از قول یکی از شخصیتها گفت:"این ملت خواب، ..." و قس علیهذا!

شادی صدر

معرفی این قاتل حرفه ای و سابقه دار به وزارت چه توجیهی میتونه داشته باشه جز اینکه این سیستم و این نظام تا خرخره توی کثافت و فساد غوطه ور هست و این ملت نادان هم هنوز به این جانی ها امید اصلاح دارند.
 
مرگ بر حکومت فاشیستی اسلامی.مرگ بر نظام آدم کش ولایت فقیه.
مرگ بر اصل ولایت وقیح و مرگ بر حکومت جهل و نادانی.
 
مطلب را به بالاترین و یا بی رنگی بفرستید: Balatarin
ارسال به بی رنگی

No comments:

Post a Comment