Saturday 24 August 2013

قهقهه و خنده بلند از شيطان است

"عَلِىُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ ابْنِ أَبِى عُمَيْرٍ عَنْ مَنْصُورٍ عَنْ حَرِيزٍ عَنْ أَبِى عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ كَثْرَةُ الضَّحِكِ تُمِيتُ الْقَلْبَ وَ قَالَ كَثْرَةُ الضَّحِكِ تَمِيثُ الدِّينَ كَمَا يَمِيثُ الْمَاءُ الْمِلْحَ

اصول كافى جلد 4 صفحه : 486 رواية : 6

ترجمه :
و نيز فرمود عليه السلام : خنده بسيار دل را بميراند. و فرمود: بسيار خنديدن دين را آب كند چنانچه آب نمك را"

-----------------------
 عَنْهُ عَنْ أَبِيهِ عَنِ ابْنِ أَبِى عُمَيْرٍ عَنْ حَمَّادٍ عَنِ الْحَلَبِى عَنْ أَبِى عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ الْقَهْقَهَةُ مِنَ الشَّيْطَانِ

اصول كافى جلد 4 صفحه : 487 رواية : 10

ترجمه :
و نيز فرمود عليه السلام : قهقهه از شيطان است


دو دختر به نام‌های "نور بصره" و "نورشزا" به همراه مادرشان، ظاهرا به دلیل "بی‌آبرو" کردن خانواده‌هایشان به قتل رسیدند؛ زیرا گذاشتند در حال بازی و خنده زیر باران از آنها فیلمبرداری شود.
فیلمی که این دو خواهر را با لباس سنتی پاکستانی و روسری در حال رقص و لبخند رو به دوربین نشان می‌دهد، شش ماه پیش گرفته شده و از طریق تلفن‌های همراه دست به دست چرخیده بود، و همین هم باعث خشم برخی در شهر زادگاه‌شان در پاکستان شده بود.
به گزارش "ساندی تایمز"، در شکایت برادر نوجوان این دختران از "خوتور" و چهار همدست دیگرش نام برده شده است که اکنون متواری هستند.
کمیسیون حقوق بشر پاکستان اظهار داشت که در سال 2011، 943 زن به علل "ناموسی" به قتل رسیده‌اند. نسبت به سال 2010 تعداد 100 نفر به آمار افزوده شده است.
در نوامبر یک زوج پاکستانی دختر 15 ساله‌شان را به قتل رساندند، زیرا "به پسری نگاه کرده بود".


نور بصره و نور شزا، 15 و 16 ساله در حال لذت بردن از باران

مطلب را به بالاترین و یا بی رنگی بفرستید: Balatarin
ارسال به بی رنگی

No comments:

Post a Comment