Monday 5 August 2013

مرگ هشت عضو سپاه در دمشق طی چهار ماه

مرگ هشت عضو سپاه در دمشق طی چهار ماه
 
 
 
 
هشت عضو سپاه پاسداران طی چهار ماه گذشته در درگیری‌های داخلی سوریه کشته شده‌اند و پیکر آن‌ها در شهر‌های مختلف ایران تشییع و به خاک سپرده شده است.

تمام این کشته‌شدگان در قالب گروه «مدافعان حرم زینب» به سوریه اعزام شده و در درگیری‌ها با مخالفان بشار اسد جان خود را از دست داده‌اند.

دیگربان گزارش کرد؛ امیررضا علیزاده نخستین عضو کشته شده این گروه در سال ۱۳۹۲ است که پیکر وی ۱۴ اردیبهشت در شهر «رودسر» استان گیلان به خاک سپرده شد.

پیکر محمدحسین عطری عضو سپاه رشت نیز که در دمشق کشته شده بود روز ۱۸ خرداد در این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

امیر کاظم‌زاده عضو سپاه پاکدشت ورامین نیز که در قالب گروه «مدافعان حرم زینب» به سوریه اعزام شده و در آنجا کشته شده بود روز ۱۹ خرداد در این شهر به خاک سپرده شد.

در همین روز پیکر «علی اصغر شنائی» و «مهدی خراسانی» از اعضای سپاه دامغان هم در این شهر تشییع و برای دفن به زادگاه آن‌ها انتقال داده شد.

۱۷ تیر ماه نیز مراسم خاکسپاری مهدی موسوی٬ جانشین حوزه مقاومت بسیج ۱۰ شهری اهواز که در درگیری‌های دمشق کشته شده بود در استان خوزستان برگزار شد.

روز گذشته (۱۳ امرداد) هم پیکر مهدی عزیزی از دیگر اعضای گروه «مدافعان حرم زینب» در تهران تشییع و به خاک سپرده شد.

رضا کارگر برزی دیگر عضو کشته شده سپاه در دمشق است که مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر وی روز دوشنبه (۱۴ امرداد) در یکی از محلات واقع در اتوبان تهران‌ـ‌قزوین برگزار شد.

«مدافعان حریم حضرت زینب» نام تشکلی سازمان یافته از سوی سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان است که به بهانه دفاع از آرامگاه دختر امام اول شیعیان در دمشق حضور نظامی دارد
 
 
 
مرگ بر حکومت فاشیستی اسلامی.مرگ بر نظام آدم کش ولایت فقیه.
مرگ بر اصل ولایت وقیح و مرگ بر حکومت جهل و نادانی
مطلب را به بالاترین و یا بی رنگی بفرستید: Balatarin
ارسال به بی رنگی

No comments:

Post a Comment