Saturday 27 July 2013

بزرگترین دشمن مردم ایران , بی تفاوتی است

زندانیان را بدون هیچ گونه اطلاع قبلی اعدام می کنند، سگان ولایت هر روز به خانه یکی از فعالین سیاسی و یا اجتماعی یورش می برند و آن فرد را دستگیر می کنند، آدم ربایی ها به طرز عجیبی زیاد شده اند ، زندانیان سیاسی در بد ترین شرایط ممکن هستند و تحت فشار و شکنجه و توهین و تجاوز قرار دارند.
 
 
تخم مرغ به شانه ای خدا هزار تومان رسیده است و نان و گوشت و برنج و سایر مواد خوراکی و مورد نیاز هر خانواده، سیر صعودی خود را طی می کنند و گرانی و تورم و دریافت نکردن حقوق های ماهانه و عقب افتاده، کمر سرپرستان خانواده ها را
 می شکنند.
تعداد کودکان کار و بچه های خیابانی و معتادین و کارتن خواب ها و دختران و پسران فراری سر به فلک کشیده است و کسی را یارای کمک بدین بی نوایان نیست.
چهل در صد دانش آموزانی که پارسال باید سر کلاس های درس حضور می داشتند، ترک تحصیل کرده اند و به احتمال زیاد وارد دنیای پر از رنج و سختی کودکان خیابانی شده اند و کسانی که سنشان بالا تر است، جذب بازار قاچاق مواد مخدر شده اند و زندگی شان به دلیل سهل انگاری  و خیانت های مسئولین عالی رتبه حکومت ننگین اسلامی، تباه گشته است.




من بر این باورم که نمی توان همه تقصیر ها را گردن حکومت انداخت، نمی توان همه کاسه و کوزه ها را بر سر ولی وقیح و احمدی نژاد و سرداران سپاه شکست، نمی توان انگشت گناه و تقصیر و کوتاهی را همواره به سمت دولت و وزیران و نمایندگانش نشانه رفت، چرا که این مردم هستند که با سکوت پیوسته و مدام  خود، به دزدان و جانیان و جنایتکاران این رژیم اجازه می دهند که زندگی را برایشان هر روز، سخت تر و تلخ تر از دیروز رقم بزنند.
مزدوران ولایت از سکوت ناشی از ترس و صد البته عادت کردن مردم به شرایط سخت و سخت تر و نداشتن هیچ گونه اعتراضی به وضع اسف بار زندگی هاشان، جرأت بیشتر پیدا کرده و با گردنی بر افراشته و سینه ای سپر شده، در خیابان ها قدم می زنند و زنان و دختران مردم را به اسم بد حجاب و یا بی حجاب بازداشت کرده و سپس به آنان تجاوز می کنند و چنانچه ضرورت ایجاب کند، آنان را  آتش زنند. 
ترانه موسوی را که یادتان نرفته است؟.
این سکوت مردم و لب های بسته و بهم دوخته  آنان است که به سگان رهبر میدان جولان دادن می دهد. و تا زمانی که مردم دست به اعتراضات نزنند و از راه اعتراضات با اخوند و بسیجی برخورد نکنند، باید منتظر روزهای بد تر و تلخ تر و طناب های اعدام بیشتر در تمامی شهر های ایران زمین بود.
این نگاشته را با جمله ای از آلبرت انیشتین به پایان می برم که می گوید
“دنیا به دست کسانی که کارهای شیطانی انجام می دهند نابود نخواهد شد، بلکه توسط کسانی از بین خواهد رفت که افرادی را که کارهای شیطانی انجام می دهند می بینند و کاری نمی کنند.


مرگ بر حکومت فاشیستی اسلامی.مرگ بر نظام آدم کش ولایت فقیه.
مرگ بر اصل ولایت وقیح و مرگ بر حکومت جهل و نادانی.

مطلب را به بالاترین و یا بی رنگی بفرستید: Balatarin
ارسال به بی رنگی

No comments:

Post a Comment