Wednesday 22 June 2011

آیا اسلام سید علی خامنه ای، با اسلام محمد ابن عبدالله تفاوتی دارد؟ اگر نه پس اسلام واقعی چیست ؟

پس از هر مقاله و نگاشته روشنگرانه ما، عدّه ای از هم میهنان گرامی مسلمانمان، بدون لحظه ای درنگ، در مقابل ما جبهه می گیرند و پس از اتمام  دشنام ها و توهین ها ی زیادی ، سخنی کلیشه ای و موهوم را از خود بر جای می گذارند، این جمله ی خیالی که ساخته و پرداخته ی ذهن های متوهم شیعیان خرافات زده ی ایران است، بدین صورت می باشد:
شما اسلام را با این حکومت اشتباه گرفته اید، سیاست را با دین مخلوط نکنید، اسلام واقعی چیز دیگری است.!
پرسش ما از این گرامیان این است که هم میهن ارجمند، اسلام واقعی چیست؟. اسلام واقعی کجاست؟. و آیا اصولاً در سراسر تاریخ این اسلام واقعی که شما از آن دم میزنید، بر جامعه ای حکومت کرده است یا خیر؟. اگر آری، بفرمایید در چه تاریخی و زمانی اسلام واقعی وجود داشته است و اگر خیر که پس شما چگونه می دانید اسلام واقعی چیست؟.
نکته ی دیگر آنکه، اکنون هزار و چهارصد سال از پدیدار شدن اسلام می گذرد، به گفته ی شیعیان و فقهای دینی ایشان، اسلام واقعی فقط و فقط در زمان خلافت علی ابن ابی طالب وجود داشته است ( حقایق حکومت اسلامی ایشان را می توانید در مقاله های پیشین ما بیابید و مطالعه فرمایید) ، آیا نباید به اصل چنین دین و مسلکی شک و تردید داشت که در طی چهارده قرن، تنها یک نفر توانسته است اصل آن را در بطن جامعه پیاده کند؟ 

دیگر اینکه دوست مسلمان من، در دنیا یک میلیارد و ششصد میلیون نفر مسلمان که اکثرا فقط مسلمان زاده اند، وجود دارد، تنها صد میلیون شیعه در جهان است که از این شمارش امکان دارد تنها ۲۰-۳۰ میلیون آن مذهب شیعه را باور داشته باشند، و به دستورات آن عمل کنند.
تمامی آن مسلمانان، به قوانین اسلامی که در کشورشان پیاده می شود اعتقاد دارند و بر این باورند که آن اسلام، اسلام واقعی است، حال شما بر چه پایه و اساس و مدرکی ادّعا دارید که اسلام واقعی چیز دیگری است؟. آیا اسلام واقعی چیزی سوای کشتار مخالفان و به بردگی کشاندن زنان و دزدی و غارت است؟.  آیا اسلام محمد ابن عبدالله، دین خون و شمشیر و تجاوز و دزدی نبوده است؟. آیا اسلام واقعی را نباید در عربستان یافت، که کشوری است سیاهی، و سرشار از جنایت، تاریکی و تیرگی؟.
حال سید علی خامنه ای چه می کند؟. او نماز می خواند، نماز شب به جای می آورد، قرآن را با همه ی تفاسیر و تعابیرش می فهمد، روزه میگیرد، از الله مدینه می ترسد و تمام تلاش او بر این است که بعد از مرگ، به بهشت موهوم اسلامی برود، او سال های سال برای درک اسلام و مفاهیمش درس خوانده و مطالعه کرده است و عمرش را وقف دانستن حقایق دستورات قرآن کرده است.

آیا شما از نتایج اعمال این مسلمان حقیقی شیعه ی دوازده امامی و نماینده ی بر حق الله بر روی زمین، راضی هستید؟.  آیا شما این مسلمان واقعی را شایسته ی مقام انسانیت و زندگی انسانی داشتن می دانید؟.
آیا اگر همین الان به شما بگویند که ایشان تک و تنها در فلان خیابان در حال گذر است، به قصد کشتن و صد پاره کردن او از خانه بیرون نمی روید؟. آیا هر روز، هزاران بار به او توهین نمی کنید و نفرین نمی فرستید که او چه ظلم ها بر شما کرده است؟. مگر او یک مسلمان واقعی که به طور قطع از همه ی شما شیعیان دو آشته اسلام را بهتر می شناسد، نیست؟. مگر نماز و روزه اش سر وقت و به جا نیست؟. پس مشکل کجاست؟


.
مشکل اینجاست که سید علی، همانند جد و سرورش محمد ابن عبدالله، می کشد، تجاوز می کند، زندانی و شکنجه می کند، از سرمایه ی ملی و مردم می دزدد، اعتراضات را با نام خدا و در راه او سرکوب می کند، برای زنان ارزش و منزلتی قائل نیست و از دختران ایرانی برای پذیرایی از شیوخ عرب بادیه نشین استفاده می کند، دروغ می گوید  و خود را بهترین و برترین و دانا ترین و فیلسوف ترین فرد، و نزدیک به الله می پداند و به ضرب و زور گلوله، در حال محافظت از حکومت الهی خویش است.
اسلامی که او در حال اجرایش می باشد هنوز به مقدار قابل توجهی با اسلام متوحش محمد فاصله دارد، بن لادن و گروه های تروریستی، از جمله مسلمانانی بودند و هستند که در حال اجرای دستورات قرآن و قوانین اسلام واقعی می باشند و طبق آیات قرانی که در پایان مقاله آن ها را برایتان آورده ام، این دسته از جانوران که به کشت و کشتار انسان های بیگناه مشغول می باشند، در زمره ی برترین مسلمانان قرار دارند.
هموطن مسلمان من، من نیک می دانم که تو حتی برای یک بار هم ترجمه ی پارسی قرآن را نخوانده ای و صرفا مشغول تکرار و تقلید سخنان و اعمال اطرافیانت هستی و خرافات و جهل به قدری در تو و افکارت ریشه دوانده که از دانستن حقایق می ترسی و حتی با اینکه سخنان ما را قبول داری، جرات پذیرفتن شان را نداری و ناخودآگاه به دشمنی با ما می پردازی ولی بدان که ما هیچ دشمنی با تو نداریم و قصد مان کمک کردن به تو است برای رهایی از اسارت جهل و خرافات.
از تو دوست مسلمان عزیزم خواهش می کنم که آیات زیر را که از قرآن جمع آوری شده است به همراه ترجمه ی پارسی آن ها بخوان و حقیقت اسلام واقعی را دریاب.
سوره توبه آیه ۱۲۳
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلِیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ.

ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است! (باید توجه داشت، همه دیگر باوران که گفتار خصمانه و هدف های جنگی و آشوب طلبی محمد و آخوندها را نپذیرند، و با آن مخالفت کنند، در زمره کافران به شمار آمده، و باید کشته شوند.)
سوره محمد آیه ۴
فَإِذا لَقِیتُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِکَ وَلَوْ یَشَاء اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَکِن لِّیَبْلُوَ بَعْضَکُم بِبَعْضٍ وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَن یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ.

چون با کافران روبرو شدید، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکندید، اسیرشان کنید و سخت ببندید. آنگاه یا به منت آزاد کنید یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پایان آید. و این است حکم خدا. و اگر خدا میخواست از آنان انتقام میگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه خدا کشته شده اند اعمالشان را باطل نمیکند. (البته خدا واژه فارسی است که در این ترجمه ها هیچ مناسبتی ندارد. زیرا تنها الله است که انتقام گیر، آدم کش، و ضعیف آزار است. شما می بینید که دستور الله، کشتن مخالفین است.
سوره انفال آیه ۳۹ صفحه ۱۸۲
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلّه فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ .

با آنان نبرد کنید تا دیگر فتنه ای نباشد و دین همه دین خدا گردد پس اگر باز ایستادند ، خدا کردارشان را می بیند. (این الله مدینه تنها کارش نبرد با دگراندیشان، و مخالفین است. او مخالفین را فتنه گر می خواند. آخوند ۵ تومانی مشهدی هم مردم به پاخاسته میهنمان را فتنه گر، و انقلاب ۲ سال پیش تا کنون را فتنه می نامد.)
سوره احزاب آیه ۶۱ صفحه ۴۲۷
مَلْعُونِینَ أَیْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِیلًا.

اینان لعنت شدگانند. هرجا یافته شوند باید دستگیر گردندو به سختی کشته شوند.     …(الله مدینه، و یا نایب برحق امام زمانش، جز دستگیر کردن، و کشتن کاری ندارد.)
سوره مائده آیه ۳۳
إِنَّمَا جَزَاء الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا أَن یُقَتَّلُواْ أَوْ یُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ یُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ.

سزاى کسانى که با [دوستداران] خدا و پیامبر او مى‏جنگند و در زمین به فساد مى‏کوشند جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت‏ یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند این رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.
سوره مائده آیه ۳۸
وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُواْ أَیْدِیَهُمَا جَزَاء بِمَا کَسَبَا نَکَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ.

و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه کرده‏ اند دستشان را به عنوان کیفرى از جانب خدا ببرید و خداوند توانا و حکیم است. ( کار الله مدینه و فرستاده اش آخوند ۵ تومانی مشهدی به کره زمین، بریدن دست آفتابه دزد است، در حالی که دزدی کلان و چپاولگری خود خامنه ای، فرزندش، رفسنجانی، و یک گله آخوند شکمباره دیگر، در اسلام،دزدی به شمار نمی آید، و صواب زیاد هم دارد.) درصدر اسلام نیز دزدی و چپاولگری امام حسن، پیامبر، و دیگر یال و کوپال پیامبر دزدی به شمار نمی آید.
سوره التوبه آیه ۲۸ صفحه ۱۹۲
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ فَلاَ یَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَـذَا وَإِنْ خِفْتُمْ عَیْلَةً فَسَوْفَ یُغْنِیکُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ إِن شَاء إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ حَکِیمٌ.

ای کسانی که ایمان آورده اید، مشرکان نجسند و از سال بعد نباید به مسجد الحرام نزدیک شوند، و اگر از بینوایی میترسید، خدا اگر بخواهد به فضل خوش بی نیازتان خواهد کرد. زیرا خدا دانا و حکیم است.
سوره التوبه آیه ۲۹ صفحه ۱۹۲
قَاتِلُواْ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْیَوْمِ الآخِرِ وَلاَ یُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ یَدِینُونَ دِینَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِینَ أُوتُواْ الْکِتَابَ حَتَّى یُعْطُواْ الْجِزْیَةَ عَن یَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ.

کسانی را از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمیکنند و دین حق را نمیپذیرند بکشید، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند
سوره النساء (زنان) آیه ۸۹ صفحه ۹۳
وَدُّواْ لَوْ تَکْفُرُونَ کَمَا کَفَرُواْ فَتَکُونُونَ سَوَاء فَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ أَوْلِیَاء حَتَّىَ یُهَاجِرُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ وَجَدتَّمُوهُمْ وَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ وَلِیًّا وَلاَ نَصِیرًا.

دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه خدا مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید.
سوره الانفال (غنایم جنگی) آیه ۱۲ صفحه ۱۷۹
إِذْ یُوحِی رَبُّکَ إِلَى الْمَلآئِکَةِ أَنِّی مَعَکُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِینَ آمَنُواْ سَأُلْقِی فِی قُلُوبِ الَّذِینَ کَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ کُلَّ بَنَانٍ.

و آنگاه را که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.(کار الله به جای ایجاد محبت و دوستی در دل انسان ها، بیم و ترس به وجود می آورد.)
سورهُ توبه آیه ۵ صفحه ۱۸۸
فَإِذَا انسَلَخَ الأَشْهُرُ الْحُرُمُ فَاقْتُلُواْ الْمُشْرِکِینَ حَیْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُواْ لَهُمْ کُلَّ مَرْصَدٍ فَإِن تَابُواْ وَأَقَامُواْ الصَّلاَةَ وَآتَوُاْ الزَّکَاةَ فَخَلُّواْ سَبِیلَهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.

پس چون ماههای حرام به سر آمد  آنگاه مشرکان را هر جا یافتید به قتل رسانید. و آنها را دستگیر و محاصره کنید . و هر سو در کمین آنها باشید. چنانچه توبه کردند و نماز به پای داشتند و زکات دادند پس از آنها دست بدارید. که خدا آمرزنده و مهربان است. ( نگویید الله رحمن رحیم، بگویید، جلاد، و قصاب خون آشام، غارتگر، و متجاوز، به جان، مال، و ناموس مردم.) آیا عملکرد آخوند مشهدی سوای اینست؟.
سوره توبه آیه ۱۲ صفحه ۱۸۹
وَإِن نَّکَثُواْ أَیْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِی دِینِکُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنتَهُونَ.

اگر پس از بستن پیمان، سوگند خود شکستند و در دین شما طعن زدند، با پیشوایان کفر قتال کنید که ایشان را رسم سوگند نگه داشتن نیست، باشد که از کردار خود باز ایستند. (همه را بیاد کشت، صدا و جیک کسی نباید در آید. اسلام، دین تسلیم است. تسلیم دربرابر آخوند، و تسلیم در برابر الله مدینه.)
سوره ماده گوساله(بقره) آیه ۱۹۱ صفحه ۳۱
وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى یُقَاتِلُوکُمْ فِیهِ فَإِن قَاتَلُوکُمْ فَاقْتُلُوهُمْ کَذَلِکَ جَزَاء الْکَافِرِینَ.

هرجا که آنها را بیابید بکشید و از آنجا که شما را رانده اند، برانیدشان، که فتنه از قتل بدتر است. و در مسجد الحرام با آنها مجنگید مگر آنکه با شما بجنگند. و چون با شما جنگیدند بکشیدشان که  این است پاداش کافران.
البته این سیزده آیه، قطره های نا چیز از اقیانوس توحش و قصاوت و وقاحت اسلام واقعی هستند.

به امید رهایی ایران از بند و زنجیر اسلام و خرافات و جهل و
مرگ بر حکومت فاشیستی اسلامی.مرگ بر نظام آدم کش ولایت فقیه.مرگ بر اصل ولایت وقیح.  



مطلب را به بالاترین و یا بی رنگی بفرستید: Balatarin
ارسال به بی رنگی

No comments:

Post a Comment