Monday 20 June 2011

امروز 30 خرداد مقارن با قتل ندا و دیگر جوونای ایرانی بدستور خامنه ای

می دانستید کسی که دستورقتل ندا را صادر کرد جان ناقابل , جسم ناقص واندك آبروئى داشت ؟

دیروز 29 خرداد  مقارن بود با سالگرد سخنرانی خطبه نماز جمعه  سید علی خامنه ای برای اتمام حجت با معترضان به نتیجه  انتخابات ریاست جمهوری اسلامی  که منجر به کشه شدن کشته شدن ندا اقا سلطان در اعتراضات 30 خرداد سال 1388 شد

فراموش نمی کنیم کسی که دستور کشتار  معترضان به تقلب در انتخابات را صادر کرد گفت : « من جان ناقابلى دارم، جسم ناقصى دارم، اندك آبروئى هم دارم كه اين را هم خود شما به ما داديد؛ همه‌ى اينها را من كف دست گرفتم، در راه اين انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم كرد؛ اينها هم نثار شما باشد و با همین اراجیف یک مشت آدمکش ( بسیجی ) رو روونه خیابونها کرد تا جوونای مردم رو به بدترین نحو سرکوب و به قتل برسونن

ما این روزها رو هیچ وقت از یاد نخواهیم برد.نه تو و نه   تمامی کسانی که با مردم و با این مرز و بوم به طور وحشیانه رفتار کردند و میراث ایرانیان رو با تاراج و یغما بردید و تاریخ چند هزار ساله ایران رو به گند کشیدید

نه از مهر و نه از کین می نویسم
نه از کفر و نه از دین می نویسم
دلم خون است ، می دانی برادر
دلم خون است ، از این می نویس
م
 
مرگ بر حکومت فاشیستی اسلامی.مرگ بر نظام آدم کش ولایت فقیه.مرگ بر اصل ولایت وقیح. 
 

 

مطلب را به بالاترین و یا بی رنگی بفرستید: Balatarin
ارسال به بی رنگی

No comments:

Post a Comment