Friday 28 June 2013

آیت الله احمد جنتی : دانشگاه رفتن خانم ها از بدبختی هاست

احمد جنتی در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار کرد: من بسیار رنج می برم و دردی است بر جان من که می بینم با اینکه می توان به راحتی ازدواج کرد ولی به دلیل توقعات بالا و بهانه های بی جا، کار را مشکل می کنند.

هر کس این راه را پیش پا بگذارد گناهکار است. وی اضافه کرد: بدبختی این است که یکی از مشکلاتی که دانشگاه و دانشجو شدن خانم ها برای ما درست کرد.
 
حق دارند چنین بگویند زیرا :

امروزه مهمترین عامل در نیرومند کردن زنان در جامعه، تحصیل و آگاهی است. دانش چراغ مقابله با گمراهی و ظلمت است . وقتی زنان آموزش ببینند ، به مدرسه و دانشگاه بروند ، علاوه بر اینکه نسبت به حقوق خود آگاه میشوند ، میتوانند به فرصت‌های شغلی دست یافته و در نتیجه به پول و نفوذ بالاتری در اجتماع برسند . کسی که از خود کار و درآمدی دارد، مسلما میتواند مستقل زندگی کند و برده و فرمانبردار کس دیگری نباشد اما زنانی که وابسته به درآمد همسران یا پدران خود هستند ، طبعا قدرت و نفوذ زنان شاغل را نخواهند داشت .

* علاوه بر تحصیل ، اتحاد و همبستگی میان زنان لازمه موفقیت در دستیابی به حقوق برابر با مردان در جامعه است. وقتی زنان در راه احقاق حقوق خود متحد شوند، قادر خواهند بود بر سیاستمداران اثر گذاشته و آنها را مجبور به تغییر قوانین در جهت برابری حقوق زن و مرد در جامعه بنمایند. علاوه بر این زنان قادر خواهند بود افرادی از میان خود را به مقامهای بالای سیاسی و اجتماعی برسانند و مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح کرده و قوانین را به نفع خود تغییر دهند .

پس بکوشیـــد ، بیشتــر بخــــــــــــوانید تا بیشتـــر بدانیــــــــــد
 مرگ بر حکومت فاشیستی اسلامی.مرگ بر نظام آدم کش ولایت فقیه.مرگ بر اصل ولایت وقیح
 
 
 
مطلب را به بالاترین و یا بی رنگی بفرستید: Balatarin
ارسال به بی رنگی

No comments:

Post a Comment