Friday 28 December 2012

طی چند روز گذشته متاسفانه باز هم موج حمله های سایبری به وبلاگ و ایمیل شخصی من شدت گرفته و همزمان باز هم متاسفانه فشار و تهدید و ارعاب خانوادم توسط بسیجی ها و افراد پلیس فتا با تماسها و مراجعه خواستار توقف فعایتهای وبلاگ شدن.از طرفی هم با مراجعه به منزل و تهدید کردن مادر و پدر پیرم خواستار این شدن که ببینن من کجا هستم و تهدید کردن در صورت اینکه خانواده باهاشون همکاری نکنن اقدامات دیگه ای میکنن.مثلا به مادرم گفتن در اقدام اول برادرم و از تحصیل محروم میکنن و .....
آخه خدا وکیلی یه وبلاگ که شاید در روز چند تا بیننده داشته باشه اینهمه میتونه رعشه به اندام یک حکومت بندازه ؟؟مگر ما بجز حقایق داخل کشور چیز دیگه ای رو هم منتشر کردم که شما اینطور دارید خانواده منو تحت فشار قرار میدید ؟؟
اینقد میترسید از نوشته های یک وبلاگ نویس و امثال من ؟
مرگ بر حکومت فاشیستی اسلامی.مرگ بر نظام آدم کش ولایت فقیه.مرگ بر اصل ولایت وقیح



مطلب را به بالاترین و یا بی رنگی بفرستید: Balatarin
ارسال به بی رنگی

No comments:

Post a Comment